Nowy wpis na Blogosferze!
Opublikowano: 22 lutego 2022
Nie wyobrażam sobie dnia bez dźwięków radia: bez muzyki, która szybko nadaje codzienności barw, bez ludzkiej opowieści, ulubionych głosów i żartów prowadzących. Pewnie nie poszukuję w radiu tego, co przeciętny słuchacz, choćby z racji zawodu i zamiłowania do reportażu radiowego, ale potrzeba tego, by radio było moim domownikiem nie jest wyjątkowa. Badania słuchalności wskazują, że dwie trzecie Polaków słucha radia codziennie. Naszych przyzwyczajeń nie zmieniła nawet pandemia, która sprawiła jedynie, że częściej włączamy odbiornik w domu, niż w pracy czy aucie.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nowym tekstem na podstawie wydanej przez nas książki “Rozrywkowe oblicza radia komercyjnego”.
Tekst dostępny jest TUTAJ.
Książka TUTAJ.
Komentarze
Ten post dostępny jest także w języku: angielski