Recenzja “Myślenia w edukacji”

Opublikowano: 25 lutego 2022
baner(1)

Mamy więc do czynienia z lekturą wymagającą chwili do namysłu i możliwości zatrzymania się nad czytanymi słowami. Z publikacją naukową, która jest dedykowana swoistej grupie odbiorców. O której zarazem nie mówi się wiele (lub w ogóle) w Polsce na studiach pedagogicznych (a przynajmniej ja się z tym nie spotkałam w ciągu mojej pięcioletniej przygody), a o której, w mojej ocenie, warto przynajmniej mimochodem wspomnieć w kontekście doktryn pedagogicznych czy alternatywnych podejść względem edukacji.

Zapraszamy do zapoznania się z recenzją książki “Myślenie w edukacji” opublikowanej na łamach portalu nakanapie.pl

“Myślenie w edukacji” to publikacja dla pedagogów, nauczycieli, edukatorów, studentów pedagogiki i innych kierunków humanistyczno-społecznych, badaczy edukacji, filozofów – dla wszystkich zainteresowanych sposobami postępowania umożliwiającymi uczniom na wszystkich poziomach kształcenia stanie się ludźmi bardziej refleksyjnymi, rozumniejszymi i rozsądniejszymi.

Recenzję przeczytasz TUTAJ.

Dostęp do publikacji TUTAJ.

 

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski