University of Lodz Research Online – statystyki marzec 2021

Opublikowano: 16 kwietnia 2021
statystyki marzec

University of Lodz Research Online to platformowa skupiająca wiodące czasopisma Uniwersytetu Łódzkiego. Zapewnia szeroki dostęp do publikacji odbiorcom na całym świecie. Platforma pozwala na prowadzenie pełnego procesu redakcyjnego on-line, a korzystanie z tego narzędzia jest doceniane w procesie aplikowania do prestiżowych baz danych jak Scopus czy Web of Science.

Platforma dostępna pod adresem: www.digijournals.uni.lodz.pl

Poniżej prezentujemy lutowe  statystyki portalu

Liczba instytucji korzystających z treści

269

Liczba krajów korzystających z treści

88

 Najpopularniejsze zeszyty naukowe (top 3)

 Tourism / Turyzm (1300 downloads)

  1. https://digijournals.uni.lodz.pl/turyzm
  2. Acta Universitatis Lodziensis Folia Litteraria Polonica (1112 downloads)
    https://digijournals.uni.lodz.pl/polonica
  3. Multicultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance (721 downloads)
    https://digijournals.uni.lodz.pl/multishake

 Najpopularniejsze artykuły naukowe (top 3)

  1. How Should You Perform and Watch Othello and Hairspray in a Country Where You Could Never Hire Black Actors? Shakespeare and Casting in Japan
    https://digijournals.uni.lodz.pl/multishake/vol22/iss37/6
  2. Przyczyny zróżnicowania ruchu turystycznego w polskich parkach narodowych
    https://digijournals.uni.lodz.pl/turyzm/vol30/iss1/16
  3. Introduction: Shakespeare, Blackface and Performance. A Global Perspective https://digijournals.uni.lodz.pl/multishake/vol22/iss37/1

Portal został stworzony przy współpracy z firmą Elsevier specjalizującą się w rozpowszechnianiu treści naukowych. Treści publikowane w serwisie są włączone do Repozytorium Digital Commons Network gromadzącego dorobek ponad 500 instytucji, co daje szansę redakcjom na pozyskanie autorów, czytelników i recenzentów z ważnych ośrodków naukowych na całym świecie.

Zobacz także:

Statystyki – styczeń 2021 r.

Statystyki – luty 2021 r.

 

 

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski