Prof. Adam Mazurkiewicz o cyfryzacji szkoły
Opublikowano: 6 maja 2020
“Jaka wizja polskiej szkoły wyłania się z ministerialnych rozporządzeń i dokumentów? Pytanie to – z uwagi na rolę szkoły w socjalizacji jednostek – pośrednio dotyczy kształtu społeczeństwa przyszłości. Jest ono tym bardziej istotne, że szkoła pozostaje wobec nowych technologii najczęściej bezradna, co sprawia, że dystans między instytucją edukacyjną a środowiskiem, w którym ona funkcjonuje, zaczyna rosnąć. Zarazem to właśnie w szkole uczeń znajduje najbardziej dogodne warunki zdobywania wiedzy” – pisze prof. Adam Mazurkiewicz.
Polecamy fragment artykułu prof. Adama Mazurkiewicza Cyfryzacja szkoły w społeczeństwie informacyjnym (na przykładzie polskich rządowych dokumentów i projektów) („Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica” Nr 1 (56) 2020), który ukazał się w Serwisie Samorządowym Polskiej Agencji Prasowej.
Artykuł powstał w ramach współpracy Wydawnictwa UŁ z Polską Agencją Prasową
Tekst można przeczytać TUTAJ
Komentarze
Ten post dostępny jest także w języku: angielski