CSR w biznesie – Akademia UŁ

Opublikowano: 4 października 2019
Ecology concept, businessman keeping a green leaf in his pocket

Czy zwiększenie świadomości ekologicznej społeczeństwa wpływa na praktyczne zmiany w procesach zarządzania firmą? Ekspertki z Uniwersytetu Łódzkiego uważają, że nowoczesne przedsiębiorstwo – oprócz zysku – szczególną uwagę powinno przywiązywać do kwestii proekologicznych i działań na rzecz rozwoju lokalnych społeczności.

Polecamy artykuł “CSR w biznesie. Społeczna odpowiedzialność biznesu – czym jest i komu się opłaca?” Magdaleny Kowalskiej i Anny Misztal (autorki książki „Funkcjonowanie e-biznesu”) na stronie Akademia UŁ w Serwisie Samorządowym Polskiej Agencji Prasowej.

Czytaj więcej…

Czytaj wszystkie artykuły na stronie Akademia UŁ

 

mockupshots-freeimage-mock-00053(3)

 

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski