Design thinking dla edukatorów z nagrodą za najlepszy podręcznik akademicki
Opublikowano: 18 października 2022
Z dużą satysfakcją informujemy, że interdyscyplinarny zespół w składzie Małgorzata Kołodziejczak, Beata Michalska- Dominiak, Agnieszka Michalska-Żyła, Piotr Grocholiński i Monika Just otrzymał Nagrodę Rektora UŁ za najlepszy podręcznik akademicki w 2021 roku za książkę
Design thinking dla edukatorów.
To pierwsze opracowanie na rynku polskim adresowane m.in. do wykładowców wyższych uczelni, nauczycieli wszystkich szczebli kształcenia, szkoleniowców prowadzącym zajęcia metodą design thinking, jak i studentów przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego i do funkcjonowania w świecie biznesu.
Książka jest efektem zaangażowania pięciu osób reprezentujących różne dziedziny badawcze oraz odmienne obszary pracy zawodowej. Połączenie ich pasji i doświadczeń zaowocowało powstaniem opracowania pozwalającego na inspirowanie do wprowadzania metod, sposobów i takiego stylu pracy z uczniami/studentami/uczestnikami szkoleń, które wyzwalają kreatywność własną i zespołową, są wsparciem w procesie adaptacji do zmian.
Nad publikacją czuwała także redaktor inicjująca Wydawnictwa UŁ – Monika Borowczyk.
Autorom serdecznie gratulujemy efektywnej i kreatywnej pracy!
Komentarze
Ten post dostępny jest także w języku: angielski