Dlaczego warto sięgnąć po Design thinking dla edukatorów? |recenzja

Opublikowano: 5 listopada 2021
recenzja 3
Iwona Wysocka, kierownik Pracowni Kształcenia Ustawicznego w ODN w Poznaniu recenzuje Design thinking dla edukatorów
Dlaczego warto sięgnąć po publikację „Design thinking dla edukatorów
„Autorzy, bo jest to praca zespołowa – potraktowana sama w sobie jako projekt, podkreślają, że pochodzą z różnych światów: od biznesu, poprzez pedagogikę, edukację, socjologię, na zarządzaniu kończąc. Taki przekrój płaszczyzn zawodowych, a co za tym idzie – doświadczeń, to wielka zaleta tej publikacji, której celem jest pokazanie i opisanie kierunków, w jakim zmierza we współczesnym świecie praca edukatora, nauczyciela, wykładowcy. Ma to być inspiracja do wprowadzania metod pracy, które wyzwolą kreatywność i pomogą lepiej radzić sobie z nieuchronnymi zmianami”.
Więcej przeczytacie na stronie 👇

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski