Klientocentryczność – must-have na współczesnym rynku konsumenckim

Opublikowano: 24 września 2021
klientocentrycznosc

Klientocentryczność – koncept, trend czy absolutny must-have na współczesnym rynku konsumenckim?
Odpowiedź może wydawać się oczywista.

Piotr Grocholińśki koncentruję się na pięciu różnych koncepcjach biznesowych, które łączą jakościowe podejście do klienta. W artykule podjął próbę zdefiniowania pojęcia klientocentryczności, które powinna spełniać organizacja, aby mogła nazywać siebie „klientocentryczną”.

Tekst ukazał się w czasopiśmie Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego „Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym” i dostępny jest TUTAJ.

Piotr Grocholińśki jest współautorem książki Design thinking dla edukatorów, w której znajdują się podstawy metody DT oraz propozycje jej wykorzystania w edukacji.

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski