Klientocentryczność – must-have na współczesnym rynku konsumenckim
Opublikowano: 24 września 2021
Klientocentryczność – koncept, trend czy absolutny must-have na współczesnym rynku konsumenckim?
Odpowiedź może wydawać się oczywista.
Piotr Grocholińśki koncentruję się na pięciu różnych koncepcjach biznesowych, które łączą jakościowe podejście do klienta. W artykule podjął próbę zdefiniowania pojęcia klientocentryczności, które powinna spełniać organizacja, aby mogła nazywać siebie „klientocentryczną”.
Tekst ukazał się w czasopiśmie Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego „Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym” i dostępny jest TUTAJ.
Piotr Grocholińśki jest współautorem książki Design thinking dla edukatorów, w której znajdują się podstawy metody DT oraz propozycje jej wykorzystania w edukacji.
Komentarze
Ten post dostępny jest także w języku: angielski