Stakeholder Engagement, Partnership and Collaboration in Public Policies

Opublikowano: 2 kwietnia 2020
cover_issue_520_en_US

Polecamy nowy numer czasopisma naukowego Uniwersytetu Łódzkiego “International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal” Vol. 24 No. 2 (2019).

Tytuł zeszytu “Stakeholder Engagement, Partnership and Collaboration in Public Policies” (pod red. Justyny Anders-Morawskiej i Marty Hereźniak”.

Zeszyt zawiera artykuły poświęcone tematyce roli partnerstwa i zaangażowania interesariuszy w procesy wdrażania polityki publicznej w wybranych państwach. Jednym z obszarów badań, który pojawił się w ciągu ostatnich dwóch dekad jest place branding, tj. budowanie marki miejsca. Strategia marki miejsca, rozumiana dotąd jako odgórne działanie promocyjne (rodzaj monologu centralnych i lokalnych władz skierowanego do zagranicznych odbiorców), rozwinęła się w koncepcję parasolową dla rozwoju wybranych polityk publicznych. O roli place brandingu w dyskursie i praktyce poszczególnych państw piszą autorzy czasopisma.

Wszystkie artykuły można przeczytać TUTAJ

Profil czasopisma na Facebooku

Profil czasopisma na Twitterze

Komentarze

Ten post dostępny jest także w języku: angielski