Rozprzestrzeniaj się lub zgiń (recenzja)
Opublikowano: 30 lipca 2018
Parafraza tytułu książki guru marketingu Jacka Trouta pasuje w tym miejscu jak ulał. Bo właściwie, czy slogan „wyróżniaj się lub zgiń” nie jest swego rodzaju sensem życia „rozprzestrzeniania”?
Czy możemy przygotować się na „przewrót” w myśleniu o tradycyjnej konsumpcji mediów? Czy musimy odrzucić wirusową „klasykę” lub koncepcję memu Dawkinsa? A czy ktoś powiedział, że to będzie proste (choć może zaprezentowane credo na to wskazuje)?
Zapraszamy do lektury recenzji książki H. Jenkinsa, S. Forda i J. Greena Rozprzestrzenialne media . Jak powstają wartosci i znaczenia w usieciowionej kulturze? w ArtPapierze. Autorką tekstu jest Barbara Orzeł.
Recenzję można przeczytać tutaj
Komentarze
Ten post dostępny jest także w języku: angielski