Sztuka-Media-Kultura
Sztuka — Media – Kultura to seria naukowa zainicjowana przez prof. dr hab. Ryszarda W. Kluszczyńskiego ok. 10 lat temu. Dziś jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek Wydawnictwa UŁ. Seria obejmuje zagadnienia teorii sztuki, kultury współczesnej, filmu, (multi)mediów, teorii komunikowania i zagadnień społeczeństwa informacyjnego. Autorzy poszczególnych tomów zajmują się także sztuką nowych mediów w wymiarze teoretycznym i historycznym, filmem eksperymentalnym i sztuką wideo, problematyką cyberkultury oraz społeczeństwa informacyjnego i sieciowego, jak również zagadnieniami związków między twórczością artystyczną, nauką i techniką.
Estetyka sprawczości w grach wideo
E-book: 27,45 złKsiążka: 49,40 zł
Czytanie interaktywnych obrazów
Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności
E-book: 22,45 złKsiążka: 40,40 zł
Narodziny medium
Gry wideo w polskiej prasie hobbystycznej końca XX wieku
E-book: 35,90 złKsiążka: 40,40 zł
Życie w krzemowej klatce
Sztuka nowych mediów jako krytyczna analiza praktyk cyfrowego nadzoru
Książka: 9,90 złE-book: 23,45 zł
Sztuka generatywna
Metoda i praktyki
E-book: 19,95 złKsiążka: 35,90 zł
Interaktywne fantasy
Gatunek w grach cyfrowych
Otwarty dostęp